Skin, skin som den sol du är

Första dagen på praoen idag, började 8.30 och slutade 14.00, ganska chill. Har mest stått och gjort massa olika mackor hela dagen, haha skit kul verkligen osv.. Ahja, 4dagar kvar sen blire prao på smådjurskliniken, blir nog inte mycket bättre men ahja skit samma, bättre än skola iallafall!
Efter praoen gick jag och solade en stund och sen tog jag moppen hem, svinkallt. Tog på mig varma kläder sen kom Erik och hämtade mig sen åkte vi till Jocke och hämtade han och Jesper sen gav vi oss ut på sjön i 2timmar eller nått för dom skulle kasta lite kastspö, jätte läskigt.. Mörk och båten värsta gunga trodde vi skulle välta flera gånger sen alla vassa läskiga drag överallt, hihi värsta fegisen här! (a)
Sen skjutsade Erik och Jesper hem mig vid 18-19tiden och sen har jag käkat och nu ska jag ut och gå runt Läggesta tänkte jag sen blire nog en lång varm dusch sen sova, men bloggar mer sen!
kyss

min fot/ben i solariumet förut, mitt fotband lyste så fint så va tvungen att ta kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0