Onsdag

Prao idag fick börja med att baka safransbröd och sen en sockerkaka, resten av dagen har jag inte gjort ett skit typ och stolarna där är fett osköna så min röv gör ooont! Efter praoen följde jag med Jesper Karlsson till tandläkarn för han skulle dra ut en tand och ville inte gå själv, fyfan det äckligaste jag sett usch höll på att spy. Efter det gick jag till Grillen och mötte Matilda sen käka vi pommestallrik, gött. Sen skjutsade Nicklas och Matilda hem mig och när jag kom hem satte jag mig i soffan och tvärsomna.. Vaknade vid 19tiden igen, brukar aldrig kunna sova på dagarna men igår somna jag och nu har jag sovit i typ 3timmar idag också, helt sjukt!
Men nu ska jag dra på mig varma kläder och sen gå runt Läggesta eller längre får se, efter det blire en dusch och sen försöka sova tidigt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0