Måndag

Första dagen på smådjurskliniken idag, ganska chill men har insett att vetrinär inte är nått för mig. Skönt, har typ bara 175 linjer kvar som jag fortf är sugen på att gå, sjukt jävla svårt alltså!
Började 8.30 och fick sluta vid 13.40 ganska skönt, men eftersom jag fick sluta så jävla tidigt tog jag en lång prommenad i Askersund upp mot Lustenrust, Väderkvarn och det där, där man aldrig är liksom, mysigt. Sen gick jag ner till Sjöängen vid 15tiden och kolla lite film med Matilda tills hon sluta sen va vi med Joppe och Basse och käka på Grillen och chillade. Vid 18tiden kom Fredrik och hämtade mig så åkte vi hem och nu funderar jag på att gå ut och gå en skogsprommenad, bara för att det är så ljust ute? eller.. ?
Bloggar mer sen, pussen

Här kommer två dåliga mobilbilder från förut + en på mig sen i fredags?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0