Känslan när man inte orkar bry sig längre

Tog moppen till skolan imorse, kallt.. Kom till skolan och gick på första lektionen (teknik) vi håller typ på att bocka plåt för att göra en ljusstake. Tog fram min plåtbit och insåg att det va någon jävla idiot som hade klippt sönder en bit utav den, vad fan är vittsen med det liksom? Så fick typ kapa av den och börja om och göra den mindre och massa så kommer säkert inte hinna klart med den men ahja skit samma, han sa att det inte skulle påverka mitt betyg så hoppas inte det gör de. Snacka jävla fitta, jäveln som gjort det ska ju seriöst bara dö så äre ju bah!
Efter skolan va jag med Matilda och Joppe, vi gick till Grillen och käkade pizza och efter det drog Matilda hem och då gick jag och Joppe och pratade lite med Sigge och Dennis sen drog Sigge och Nicklas kom så stod och pratade traktorer och minnen med Joppe, Dennis och Nicklas, trevligt insåg att jag saknar sommaren! :(
Sen drog Dennis sen va jag med Nicklas och Joppe fram till 19tiden sen drog jag hem och sen dess har jag inte gjort nått speciellt.. Är sjukt trött så ska nog gå upp och kolla på någon av filmerna jag laddat ner sen försöka sova skapligt för en gångsskull, orka va trött och somna mellan varje lektion liksom.. Blää!
Puss godnatt!

bild från vintern 2009/ 2010 tror jag, åh saknar mitt långa hår!
igga mössan och mitt överbleka ansikte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0