Even angels can fall

Kvällen igår blev räddad utav Linda, Linus, Jocke och ah vad han nu hette som kom och hämta mig och sen åkte vi ner till Åmmeberg där vi va fram till typ 12-1 med massa mer folk sen åkte vi till Askersund och sen skjutsade dom hem mig vid 1-2tiden och då gick jag typ och la mig. Tack för kvällen, ni är bäst!
Vaknade vid 9imorse men vem orkar gå upp så tidigt liksom, så gick ner och drack massa apelsinjuice♥ tog en macka och gick sedan upp och la mig igen, vaknade sen vid 13tiden och nu har jag de jätte tråkigt så ska gå ut och ge hästarna lunch sen tänkte jag ta och rida Mirella en sväng, mys!
puss

old pic, sen jag va hos Adam för några helger sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0