Vart tog sommarn vägen?

Måste verkligen börja med att säga att det är hemskt väder ute, det är iskallt och har regnat i stort sett hela dagen och imellan åt snöar det till och med.. Vart tog värmen ivägen? Det är lixom 3dje maj och det snöar ute, det är sjukt!

Iallafall orkade inte blogga igår pga personliga skäl.

Idag var det andra dagen på praoen och jag har skärt mig massor på kartonger eftersom jag praoar på konsum och packar upp varor, så nu använder jag handskar hela tiden så jag inte skär sönder händerna helt och hållet. Efter praoen tog jag bussen hem till mig och sen har jag inte gjort ett skit, suttit och kollat ut på det eländiga vädret.. Men nu ska jag försöka få något gjort, tänkte städa mitt rum för det behövs verkligen, puss

 

I miss you, I miss us, even if time passes and everything that goes on I find it hard to forget you, you will always be in my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0