Onsdag

Imorse försov jag och älskling oss men jag kom ju in till 9.oo då jag börjar praoen så för mig gjorde det inte ett någe. Efter praoen kom mamma och hämtade mig så åkte vi ner till åmmeberg, till mormor och firade tony som fyller 19år idag ett stort grattis!

Efter det skjutsade mamma mig och älskling till honom och sen dess har vi inte gjort något speciellt, nu ska jag ladda upp en bildbomd på lilla Zelda (mormors ena kattunge) eftersom det önskades.

Tyvär var bloggplatsen som alltid lika seg så det tog ungefär 10minuter för första bilden att laddas upp så skiter i bildbomb på bloggen och lägger ut dom på facebook istället, länken finner ni nedanför:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1689961977789.2083062.1499934487&l=db5ccd5e7b
Om det inte funkar får ni söka på @Emma Karlsson på facebook.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0