Slapp dag

Va jätte trött imorse eftersom vi kom hem så sent igår, sen kunde jag verkligen inte sova så jag fick va hemma idag. Väckte älskling imorse sen fortsatte jag och sova tills typ 10 när jag gick upp sen har jag och mamma varit och handlat lite, varit ute och gått med hundarna. Sen lagom tills bussen skulle gå efter skolan skjutsade mamma in mig så åkte jag till älskling, så har jag suttit där och hållt på med min so/svenska grej som är försenad medans älskling och emil har fixat dutten, suck skolan tar död på mig!

Nu har jag och älskling lagom kommit hem till mig och älskling är uppe och duschar, vill också men orkar verkligen inte, så snart blir det sängen och SOVA, shit vad trött jag är..

*Bilderna ifrån norge kommer så fort jag har tid till att ladda in dom, ha tålamod!

Puuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0