Igår&Idag

Igår var jag hemma fram tills 18-19tiden då jag åkte till älskling. Jag fick väldigt mycke gjort eftersom jag inte va med älskling, så jag värkade Ballerina samt Hoppsans bakhovar, sen klippte jag deras svansar lite eftersom dom hängde väldigt mycke i backen, sen stod jag med vattenskrapan och drog på dem och nu är det verkligen vår, hästarna fäller något otroligt!  

Fast det är skönt på sätt och vis, för alltid när dom fäller så vet man att sommaren snart kommer!!!  

Idag efter skolan hade älskling kvarsittning så då passa jag på att gå och sola under tiden han satt kvar och efter det tog vi bussen hem till honom. När vi lagom kom hem till honom kom han på att han ville upp till min pappa och hämta delar på 240in, så Jonny skjutsade oss fram och tillbaka det gick inte direkt fort, speciellt säkert var det inte heller.. Åkte i ett gupp och flög upp i taket så jag trodde jag skulle dö.. Haha!

När vi kom upp dit hämta vi lite grejer, kolla på lammungarna samt kalvarna såå söta!

Nu är jag hos älskling och ska alldeles strax sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0