Rubrik

Älskling har inget internet just nu så kan inte blogga när jag är hos honom. Så passar på att göra det nu innan jag åker till han. Igår iallafall gjorde jag inget speciellt, åkte till åsbro med älskling och joppi vid 1-2tiden och kolla på när ludde, markus och aron spela. Efter det åkte vi hem till joppi hämta kärra, åkte ner till åmmeberg och hämta älsklings moppar, efter det hem till älskling och lämna dom. Sen blev det stan och åsbro en snabbis igen fast det var helt dött, så då blev det askersund igen sen hem till mig och sova(!) Idag skulle älskling iväg och hjälpa sin lillebror som skulle tävla så han gick upp vid typ 7 medans jag låg kvar och sov och vaknade när han ringde vid 12-1 och sa att dom var klara med tävlingen, haha.

Tillbaka till nuet, just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma och hämta mig, puss på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0