Lördag

I torsdags var jag och älskling på folkrace hela dagen och efter det åkte vi hem till mig och tog det lugnt.

Igår åkte jag och älskling till honom när vi vaknat och höll på i garaget. Vid 14tiden kom mamma och hämta oss så åkte vi in till stan och mötte upp fredrik, erik och elin sen åkte vi ut på sjön och solade på klippor, fiskade och hade det allmänt mysigt. Påväg därifrån släppte vi av älskling i hammar sen åkte vi in imot stan och åkte till veronica och fikade och sen vidare och hämta signe, sen vidare hemåt och schamponera signe och grilla. (bilder kommer)

Idag ställde klockan på kvart över fem imorse för att följa med på hunduts men har hostat hela natten och min förkylning har blivit värre så orkade inte, sov vidare och vakna vid 11-12tiden istället.. Nu har jag lagom käkat frukost och funderar på vad jag ska hitta på idag, är skit trött och har ont i hela kroppen så har ingen lust att göra något.. Sen saknar jag min älskling något otroligt även om jag träffade honom igår kväll, men det känns hemskt, just nu tror jag han är i vetlanda och sen tills imorgon ska han åka vidare till målilla för då ska han tävla så får inte träffa honom försen imorgon natt tror jag. Hur ska jag klara mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0