Godmorgon såhär dagen efter midsommar

Igår var det midsommar, började dagen hos fredriks föräldrar efter det runt 13tiden åkte vi ner till mormor som vi alltid gör på midsommar.. Det är lixom en tradition att åka dit, käka och fika och sendan gå vidare till plan i åmmeberg! Sen vid 17tiden åkte vi lite traktor och emil körde och sen in till stan vid 20tiden sen till harge där resten av kvällen spenderades med älskling och massa trevligt folk! Kom hem vid 4-5 inatt och då gjorde jag, älskling, emil och amanda mat sen gick jag och älskling upp och la oss han somna direkt medans jag spela lite på datan tills 7 när jag slockna. Nu har jag lagom vaknat och älskling ligger och är skit tjurig och vill inte gå upp än, och jag har väntat fett länge på att han ska vakna.. Ingen aning om vad som händer resten av dagen om jag ska vara ärlig. pusspuss

Juste bilder från igår kommer nog sen orkar inte hämta kameran och så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0