Soligt

Igår funkade inte vårt internet så kunde inte blogga, men var i örebro och shoppade igår med mamma och erik köpte mjukisdress, korta strumpor, trosor, jeans leggins, tröja och en topp tror det var allt? bilder kommer nog någon annan dag om jag orkar. Sen på kvällen åkte jag, älskling och emil in till stan en sväng sen fick jag köra älsklings traktor lite på vägen hem, hihi.

Idag har vi inte gjort nått speciellt gick upp vid 12 ungefär sen har vi åkt moppe en sväng runt vinna och jag fick köra, hihi var jätte duktig. Sen har vi bakat sockerkaka och negerbollar, och nu sitter vi och slappar framför tvn men ska snart göra lite mat för börjar bli hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0