Redan fredag

Kom precis på att jag inte bloggat sen i måndags! :o

Igår var jag, älskling, emil och amanda hos pappa hela dagen och jobbade med höet, eller ja jag körde mest traktor hela dagen så det blev inte så jobbigt för mig, hihi. Så nu har man känat lite pengar vilket behövs tills imorgon när vi ska till örebro på traktorträff! Har inte gjort så mycket idag gått upp, käkat frukost, åkt till älskling och nu är jag där och kollar på tv för han skulle ut i garaget och fixa nånting. Senare blir det nog bara att ta det lugnt för älskling ska tävla imorgon på dagen sen på kvällen blir det ju som sagt traktorträff. Tror inte jag hinner blogg nånting imorgon om jag inte stannar hemma när han tävlar förstårs, det återstår att se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0