Jobbat hos pappa

Såg en jätte bra film inatt med älskling och emil som slutade lite innan 3 så gick och la oss då sen imorse gick vi upp vid 9 och käka och så sen åkte vi upp till pappa. Har jobbat och klyvit ved medans älskling och emil hjälpte pappa att skruva isär en hövändare. Efter det åkte vi till vn för älskling och emil skulle bada sen åkte vi hem och då fick jag "övningsköra" lite bort till brona med älsklings traktor, det gick skit bra för att va första gången tycker jag iallafall!

Efter det har vi inte gjort något speciellt och strax ska jag och min plutt gå och lägga oss för både jag och älskling är jätte trötta, så godnatt!

Kim Åsling jag älskar dig hjärtat mitt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0