Det är så logiskt, alla fattar utom du

Har det super tråkigt såhär en lördagkväll så passar på att uppdatera lite. Åkte in till fredriks lägenhet förut med mamma och duscha eftersom vi inte har nått varmvatten, eller vi kanske har det nu för dom har varit här och fixat det.. Måste testa det snart! Efter det åkte vi hem och käka kräm och sen vidare till hästarna. När vi varit där åkte vi till närkesberg(?) och kolla på ett hus som mamma och fredrik var jätte intresserade utav. Och visst det var jätte fint och blir säkert bra ifall det blir det, men det är så jävla långt ifrån ALLTING, fast dom sa att jag skulle få en moppe och en traktor om vi flytta dit och det kommer ju gillas + att jag kan köpa en ridhäst och det var massor med fina ridvägar och sjöar där jag kan bada med häst. Men som sagt va låångt bort.. Men endå, jag kanske flyttar om några år så igentligen ska ju inte jag bestämma det, eller nej jag vet inte? Ahja, vi får väl se hur det blir, som sagt va det återstår ju att se hur det blir med livet och allt. Men jag får väl lita på att dom tar ett bra beslut och vilket som så blir det väl alltid bra efter ett tag. Det blev det ju när vi flytta hit vi bor nu det var ju lixom när jag va 10, visst man hade väl inte så mycket att säga till om då och jag gillade det inte alls i början eftersom vi skulle flytta från pappa och allt men som sagt va det blev ju bra efter ett tag när man vänjit sig. Problemet nu är ju att man är äldre och inte finner sig i saker på samma sätt som man gjorde då när man va 10, som sagt det har gått 5år mycket händer på den tiden.  Nu har jag skrivit massor om det också, men ville skriva av mig lite. Sen åkte vi hem bytte och sen åkte vi in till stan och åt på kinan, super gott. Sen kom älskling och joppi och hämta upp mig där sen åkte vi tydligen hem till mig igen för dom skulle fixa nått skit med traktorn, suck.. Ahja, sen vet jag inte alls vad som händer som sagt va det återstår att se vad som händer med livet, kysskyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0