2 Juli

Han inte blogga igår, men var iallafall hos älskling hela dagen sen på kvällen låna vi joppis moppe och åkte till vn och bada med några stycken. Och jag fick köra från rejmes fram och tillbaka och jag var jätte duktig, ska tjata lite på pappa så att jag kan få en moppe! Sen på kvällen åkte vi hem till älskling och åt grillat och sov. Blev väckta vid sju halv åtta idag för älskling skulle iväg till kumla och träna fast jag orkade inte följa med så jag fick skjuts hem istället, hihi. Hade tänk träna idag när jag kom hem men vi har tydligen inget varmvatten, och hur jävla kul är det att träna sen ska jag duscha och raka benen oså i kallvatten, fyfan. Får väl vänta och se om anders kommer och fixar det. Fast det händer väl inte?

Ahja pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0