Try to sleeping with a broken heart (;

Nej usch innebandy natten iår sög verkligen, sjukt tråkig och hände ingenting kul. SUCK!
Ahja va inte med på en ända match och stanna inte kvar och kollade på min klass final för orkade verkligen inte har suttit hela eftermiddagen med feta huvudverken, känt mig yr osv usch.
Så drog hem vid 21tiden och nu ska jag ta lite kalaspuffar och sen gå upp och lägga mig för känner mig verkligen inte kry.
Är ledig imorgon men ställer klockan på 9 iallafall sen ska jag, mamma och Fredrik till Örebro och handla lite julklappar och lite så, hoppas på en trevlig dag!
På eftermiddagen/ kvällen blir det nog att åka till Nykyrka och va med Adam hoppas jag, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0