Onsdag

Hade ingen lust med skola idag så sket i den och sov vidare någon timme. Gick sedan upp och käka frukost sen har jag fixa klart mina två bilder som jag måste lämna in imorgon, dom skulle varit inne idag men skit samma.. Nu är dom klara iallafall! Sen har jag ridit en sväng på Mirella ute i snön, jätte mysigt snöade massor ett tag, haha jätte kall och blöt när jag kom hem. Så mockade och fixade i stallet till ikväll så det är klart. Förutom det har jag suttit och lyssnat på dansband hela dagen, sen hitta jag en kapad 740i som jag blev dö kåt i.. Gäller bara att övertala bossen :( ahja nu ska jag lyssna vidare på musiken och skriva en artikel och skicka till Thomas så att han blir nöjd någon jävla gång, har tydligen det och någon jävla skit sak till någon film kvar för att få betyg i svenska ahja, är väl bara att skriva ihop några sidor. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0