I Motala igen..

Va i Motala förut med Matilda och hennes mamma. Köpte julklapp till mamma och pappa, en halsduk, hårprodukter och lite så. Sen åkte vi till Matilda och va där en stund och sen in till hennes syster och va där och sen kom Fredrik och hämtade mig. Efter det har jag gjort om lite på mitt rum och gjort det lite myys, packat ner lite grejer eftersom vi snart ska flytta. Dammsugit och gjort det lite jul fint! Efter det duschade jag och fixa mig, packa väskan och sen kom Adam, Adam och Roos och hämtade mig sen åkte vi till Motala. Just nu är jag och Adam hemma hos Roos och väntar på att Roos och Adam ska komma tillbaka för dom är och skjutsar några brudar, haha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0