Fredag!

Nu är det äntligen Fredag och som jag har längtat, vet inte varför för ska inte göra nått speciellt i helgen vad jag vet just nu iallafall.. Ska va med Matilda men vet inte vad vi ska hitta på. Just nu sitter jag vid skolbänken och vi kollar film på engelska, suug.. Fattar inget! Så jag sitter här i min egna lilla värld istället och funderar lite på allt mellan himmel och jord, det är ganska många tankar som snurrar i mitt huvud just nu om ni inte visste det och det handlar verkligen om allting..
Efter skolan ska jag ringa och höra med pappa om han kan skjutsa hem mig eftersom han ändå ska hämta min småsyskon Erik och Elin eftersom dom ska va där i helgen så kommer bli en lugn och skön helg hemma, underbart!
När jag kommer hem ska jag plocka i ordning på mina kläder som ligger överallt på mitt rum, suck. Sen ska jag, mamma och Fredrik hämta Matilda och sen åka ner till Motala. Ska pierca naveln och lite så om det blir som planerat och inte krånglar den här gången. Efter det ska vi fika och sen shoppa lite. Bloggar mer sen, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0