Över 1år sen..

Satt och kollade på lite gammla blogginlägg på mig blogg och insåg att det var över ett år sen min älskade ponny Surprise flyttade.. Köpte honom 2008-03-05 och han åkte 2010-07-24, sjukt vad tiden går fort.. Känns som om jag hade honom längre, mycket längre men vi hann med mycket på den tiden och det känns verkligen inte som om det var över ett år sen han åkte.. Saknar den busen väldligt väldigt mycket, har inte ridit sen han såldes eller jo skrittat på någon liten shettis men det är inte samma sak när fötterna nästan hänger i backen.. Hoppas bara att han har det bra där, hos dom nya och att dom tar väl hand om honom och tar tillvara på hans talang. Det var verkligen en klumpig dampig ponny men med hjärtat på rätt ställe och jag kan ju inte säga nånting annat än att jag föll för honom direkt första gången jag kom in i stallet när mamma hämtat honom och såg honom, så jävla fin.   Fyfan mycket minnen med den killen.. Tror faktiskt inte att det finns någon människa/ varelse i hela universum som är så förstående som en häst, kommer ihåg så många gånger jag gick ut i hans box på kvällarna/nätterna och hoppade upp och bara låg och tänkte på hans rygg, låg och pratade med honom och han verkligen förstod.. Även om han inte svara så visste jag alltid att han fanns där, fanns där för mig när jag behövde honom som en äkta vän!

En vän jag aldrig kommer glömma, saknar dig Surprise hoppas du är medveten om det  

  

  

  

  

  

Finaste killen på jorden, det är du!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0