Måndag

Första skoldagen avklarad va jätte seg imorse kändes ju verkligen att man inte är van att gå upp tidigt, usch. Men det va ju liksom en väldigt lugn dag vi fick scheman och lite så, schemana sög verkligen, usch på dom. Men fick ju sluta ungefär 10.30 så det var ju skönt.

Efter skolan åkte jag hem och la mig på soffan och kolla på tv, skit trött och somnade till en stund, hihi efter det gick jag en promenad med hoppsan med bara träns gick en lång skogspromenad på ungefär 1timme märktes på honom på slutet att han börja bli lite trött med det gick bra och han skötte sig kanon!

Nu blir det duschen och sen ringa kim och höra om jag skulle sova hos honom inatt, puss

Min fina kille <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0