I shed tear after tear for you

Kastar upp lite bilder sen förut, just nu sitter jag i min ensamhet framför tvn och kollar på underbar och älskad av alla.. Tror Kim och Joppi skulle komma förbi om en liten stund också, ska bli skönt att få prata lite med dom! 

Jag och min älskade Fralla  

Jag och lilla Baltimore  

       

Någon bild sen förut när jag gick på långprommenad med Sara i skogen 

Gick där den där vägen där vi brukade vara tillsammans, ja du vet, den där rundan. När jag gick där på vägen, just den vägen där jag red in dig och lärde dig massor.. Vi utvecklades tillsammans och jag visste att i stort sett allt du kunde hade jag lärt dig, älskade lilla ponny tro aldrig att jag glömmer dig. Du var så speciell hela du, så speciell för mig.. Du hjälpte mig genom mycket och vi utvecklades bra tillsammans, dock så skulle jag vilja haft längre tid tillsammans med dig, men dom åren var guld värda för mig, det är år jag aldrig kommer glömma älskade lilla Twan Van Beerze, du finns i mitt hjärta  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0