Dålig uppdatering

Har inte bloggat på jäätte länge så slänger upp allt nu istället..

I söndags åkte jag hem ifrån älskling vid lunchtiden och så bakade vi och gjorde tårta, vid 16tiden kom släkten (mammas sida) så hade vi kallas för mig, riktigt trevlig och så fick jag det mesta som jag önskat mig, super bra.

Här kommer lite bilder..

 

Mammas supergoda tårta! 

Tog massor med bilder men älsklings dator är så seg så jag orkar inte vänta 20min på varenda bild.. Så skiter i att lägga upp dom.

 I måndags var det skola och efter det följde jag med älskling hem och var med honom i garaget hela dagen.

I tisdags var det skola och det följde jag med älskling hem och satt hemma hos honom och kolla på filmer medans han var i garaget heela dagen. 

Idag var det skola och efter det följde jag med älskling hem och sen har jag varit med honom och aron i garaget i stort sett hela dagen tills jag gick in vid 18-19tiden, och älskling kom nyss in så han var kvar lite längre där ute och höll på. Nu har jag pluggat lite till engelskan och känner att jag inte kommer klara det, jag har så grymt svårt med engelska. Hade skrivdelen idag och jag har fruktansvärt svårt med engelska ord, och att få bokstäverna i rätt ordning och sånt.. Jätte jobbigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0