Jag älskar dig

8 månader...

Idag har jag haft världens bästa kille vid min sida i 8månader i hela 243dygn.

Och känslan är detsamma som första gången jag träffade dig fast ännu ännu bättre, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går fast igentlingen borde inte det va möjligt eftersom jag älskar dig så obeskrivligt mycket. Det skulle aldrig gå att beskriva min kärlek till dig med endast ord, inte med något jag skulle kunna göra, det är omöjligt och du kommer aldrig att förstå hur mycket du faktist betyder för mig, du är verklingen mitt allt, jag skulle inte klara mig utan dig älskling, du är min andra halva du och jag igenom hela livet. Jag kommer aldrig lämna dig och jag kommer heller aldrig sluta älska dig!

Kim Åsling jag älskar dig, du & jag igenom allt!

17/1-2010 ett datum jag aldrig glömmer den dagen förändrades mitt liv till något helt underbar tack vare dig älskling!  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0