Inte bloggat på ett tag?

Va och kollade på speedway igår kväll i kumla med älskling och niklas, gick ju inte direkt så bra för indianerna. Sen följde älskling med mig hem och sov här. Och imorse va det skola igen, va i skolan tills 14 idag sen skulle vi ut med klassen till skogen på nån sevilförsvaret grej. Igentlingen skulle vi sova där fast jag är så jevla förkyld och vill direkt inte bli sämre så fick skjuts in till stan vid 19 igen så jag kunde sova hemma istället för att ligga i ett iskallt tält. ;s

Fast får gå upp tidigare en vanligt imorn för att åka tillbaka dit igen, jobbigt.. Fast det va ganska kul, eller ja det roliga börja typ när jag åkte. :/

O nu sitter jag i sängen och kollar på film Remember me och väntar på att älskling ska komma hit för han skulle sova här inatt. :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0