Snart kommer han hem

Han inte blogga igår kväll så kan börja med det, när jag kom hem ifrån skolan började jag med att baka äppelmuffins och när jag höll på med det kom fridaälskling hit så hon kolla på sen gjorde vi våra specialpannkakor super gött. Sen vid 18-19 kanske klockan blev åkte hon hem. Och efter det gick jag ut och gick en sväng fast gick bara till gårdsjön och vände för älskling ringde och sa att jag skulle dra hemåt för han och jesper karlsson skulle komma och  hämta mig så skulle vi in till stan. Så när jag kom hem gjorde jag mig iordning och sen väntade jag typ 1½timme på dom. Sen när dom kom drog vi in till stan en stund sen hem och då hade emil nått jävla ryck eller vad man ska kallt så vi somnade inte förens sent.

Och nu har jag precis skickat iväg älskling till skolan, och själv har jag precis ätit frukost. För jag är ledig idag hur gött är inte det, ska följa med till stuteri Jäboruder och hämta en shetlandshingst. Kan lägga ut bild och lite så sen så ni får se! :)

Men ska göra mig iordning nu, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0