20:16

Jag och älskling åkte hem till mig förut för att jag skulle packa om min väska oså sen skulle älskling åka upp till jesper karlsson och hämta nån bromsslang till traktorn sen när han kom tillbaka till mig hade han med sig jesper också så gjorde mig iordning sen skulle jag och älskling hem till honom igen och då skulle jesper med hit så dom har hållit på i garaget mest hela tiden och en annan har suttit där ute och nyst och snytit mig hela tiden för jag känner mig helt genom förkyld. :(  Men sen tröttna jag på att sitta där ute så gick in sen efter ett ta kom dom in och nu har jag jätte tråkigt och väntar på att älskling ska duscha klart.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0