Tröttis

Är det vanligt att man blir mycket tröttare på vintern, för det blir verkligen jag. Det är mörkt när man vaknar och skymning när man kommer hem. Jag gillar verkligen inte att det är så mörkt på vintern men visst är det mysigt med vinterkylan och långa sena kvällar, men alla man vill göra ute blir ju så jobbigt när man inte ser nånting och fryser efter 5minuter.. :/

Men ah tror det gick skapligt bra på kemi provet igår så nu siktar vi på nästa prov som är imorgon vilket är ett spanska prov. Efter skolan skjutsade jag, emil, älskling, jesper hem amanda i traktorn och niklas och aron åkte efter i arons traktor. Sen åkte vi vidare upp till jesper och sen åkte jesper på en motorhuv efter älskling traktor till jesus så hämtade vi honom också så va både jesus och jesper på huven och sen skulle älskling sladda lite på en grusväg men vi hamnade i diket istället. Vart punka på framdäcket och fälgen krökte in sig lite i kanten fast det fixa dom sen bytte dom till ett av jesper däck hos honom. Och sen vart det nått med framvagnen men älskling trodde bara att det var att den inte var ordentligt fastskruvad i ramen. Så får hoppas att det är det och inte nått annat som gått sönder. Och nu ska jag snart duscha, kanske plugga lite fast tror inte jag behöver det för kan det mesta. Sen blir det att sova, så sovgott pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0