Tisdag

Skola idag känner igen den här början på mina inlägg men men.. Det va nån som hade sättit på vattenkranen i klassrummet och låst dörren sen när vi kom dit och skulle ha lektion va det cirka 2cm vatten över hela golvet om inte mer, så kom vaktmästare och sånt och dammsög upp det. Sen efter lektionen låste anneli dörren så att ingen skulle kunna förstöra mer och då va det nån som pilla in nått i nyckellåstet så lektionen efter det kom vi inte änns in i klassrummet. Hahahah fail dag måste jag säga och ännu en gång fick vaktmästaren komma till samma klassrum men denna gång bryta upp dörren.

Efter skolan iallafall stanna jag i stan med älskling och jesper karlsson sen efter ett tag kom fridaälsk med bussen så då va vi med henne också. Sen kom emil med pengar till mig så då gick vi och käka pizza medans emil gick ut och åkte med amanda och hannah en sväng. Sen när vi käkat så skjutsade emil hem mig och älskling till honom och han har varit värsta taskig och höll i mig och spottade på mig och massa fast jag gjorde igen hihihi, som 3åringar typ (a) bara för att jag älskar honom så otroligt mycket! <3

Och nu ska vi snart sova tror jag, så pusshej och godnatt sov gott!

värsta gamla bilden jag hitta på älsklings dator, 1-2år kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0