Lördag

Han inte blogga varken iförrgår eller igår men bloggar nu. Fredagkväll igår vilket brukar innebära stan med älskling. Så efter skolan åkte jag och älskling hem till mig så fixade jag mig oså, runt 20 ungefär åkte jag, älskling, emil, amnda och hannah traktor in till seven sen va vi där och det va verkligen mycket folk där, jätte kul faktist. Senare drog vi till Tk som hade fest och där va lite folk så pratade lite med dom oså sen gick vi ut på stan och det va svin kallt. Sen runt 1-2 nån gång skjutsade emil hem mig och älskling så gick vi och la oss för han va lite sliiten. Tog massa kort igår men eftersom jag är hos älskling så kan jag inte lägga upp dem.. :((

Vakna vid 11-12 idag sen runt 15 åkte jag, älskling och emil till hammar sen fixa vi ljudet i traktorn och ett nytt luftfilter eftersom det brann upp förut. ;s När vi va klara med det åkte emil till stan. Och efter en liten stund kom niklas och tobbe på mopparna så älakling skulle åka lite med dom så då gick jag in för frös som fan om fötterna.

Och nu sitter jag vid datan och har det skit tråkigt, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0