:)

Han inte blogga nånting igår så gör det idag ístället. Älskling sov hos mig inatt, sen skola vi har målat om i klassrummet idag bara för skojs skull och lekt massa lekar. Jag och Hannah målade om HELA toarummet roosa, super mysigt måste jag säga! :)

Vi fick sluta ungefär 13.30 idag för att vi inte hade nånting att göra så då gick jag och köpte lite julklappar till mamma, pappa och en till min underbara älskling. Så har köpt en julklapp till mamma, en till pappa och två till älskling hitills, imorgon ska vi ha avslutning sen får vi våra betyg osen slutar vi typ vid 10 nångång och då ska jag och älskling gå och köpa de sista julklapparna! :)

Just nu har jag det jätte tråkigt, behöver städa mitt rum men det har jag ingen lust med skulle gjort det för nån timme sen men fasna vid datan istället suck.. Men nu ska jag fixa iordning på mitt rum och göra riktigt snygg till julafton! :D

Pusshej, 3 dagar kvar tills jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0