8/12 -2010

Jag och älskling försov oss lite imorse fast vi han lagom tills skolan börja endå, bästa mamma fick skjutsa in oss. :)

Har haft en massa lektioner idag och nu sitter jag och väntar på att engelskan ska börja sen slutar vi, då blir det att åka hem och rensa lite i garderoberna tror jag eftersom älskling skulle hem till sig så kan ju passa på då. Skapligt mycket kläder som jag ALDRIG använder som jag lixom ärvt sen bara hängt in i garderoberna och så går det ju inte att ha det!! :O

Senare sen ikväll får jag hoppas att älskling kommer till mig och sover hos mig inatt, för vill verkligen inte sova själv..  Har inte gjort det på jätte länge så vill inte.. (a)   

Pussheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0