Usch på den hära dagen

Imorse spöregna det hemma och vi som skulle cykla med skolan. Så smsa anneli och fråga ifall vi skulle cykla endå hon bara nej. SÅ jag som hade missat min buss fick åka med småsyskonens taxi till skolan. Sen när jag kom fram hade det slutat regna så då skulle vi ut till Stjernsund endå bara jaha kul..

Då fråga jag henne hur jag skulle göra eftersom jag inte hade nån cykel så jag fick gå dit och tbx typ 1,5-2mil eller nått jippi lagom blöt om fötterna när man kom tbx till skolan. Sen när jag kom tbx kom jag på att jag inte hade låst in min väska i skåpet så fick lite bråttom in i klassrummet. Och när jag kommer in dit klart som fan att nån hade rotat igenom HELA min väska och grejer låg både vid sidan av och i väskan så jag kolla snabbt och ingenting va borta varken kameran, pengar, smink eller nånting. Så då skulle jag stänga väskan och märkte att nån hade haft sönder dragkedjan skit kul lixom min nästan nya väska. Så satt och försökte fixa det och lyckades stänga den utan att den repade upp sig tillsist men själva dragkedjelåset eller va det heter är ju söderdraget.. Fyfan alltså!

Sen kom fridaälskling till askersund så va lite med henne innan jag skulle klippa mig sen följde hon med. Och jag skulle toppa och tunna ur lite i topparna typ. Hon sa att hon skulle ta 2cm alltså hälften av håret försvann ju, hon måste tagit minst 10-15cm vart värsta jätte depp då också. Sen gick vi tbx till skolan och vänta på älskling sen gick vi tills hans mammas jobb eftersom jag skulle med han hem.

Så jag har inte direkt haft världens bästa dag om man säger som så, andra dan i skolan och nån jävel är i min väska! :S

Aja nu är jag iallafall hos älskling ska sova hos han inatt, sen imorn är det askersundsmarken tror jag ska gå med älskling? sen nån/några av hans kompisar trorja. Får sen imorn.

Nu känner jag att det vart väldigt långt det här inlägget, så bloggar mer imorn! :)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0