Hos älskling <3

Skola idag då, va väl ganska nice eller inte... Skolan brukar ju inte direkt va det ;)

Men iallafall hade kemi sista lektionen så fick sluta 14.45 istället för tjugo över. Och då orkade jag verkligen inte vänta på bussjäveln i 45min så då började jag gå hem. Gick väl typ 6-7km eller nått för börja gå  upp imot jespers morsa där kim va men tillsist kom han ju iallafall och mötte mig. Så då skjutsade han hem mig så jag packade lite. Sen åkte vi till älskling för han skulle iväg och träna men sen när vi kom till han så va det inställt. Men men, sover hos älskliing inatt. Får se ifall jag hinner blogga mer senare isåfall lägger jag nog ut bilderna ifrån semestern som jag ÄNTLINGEN har fått eller några än så länge! :D

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0