:)

Va i motala igår där älskling körde sm-kvalet, han blev 5:a och kom vidare till sm:et! :)

Sen hem till älskling så bytte vi om och så, sen till Rejmes ridhus där Magnus hade 40års fest. Jag, älskling och jesper skulle hjälpa till och städa bort lite oså typ vid elva åkte vi hem därifrån sen blev det hem och sova. Sen vakna vi vid 10-11 idag och fixa oss och sen kom älsklings föräldrar och hämta oss så skulle vi åka och käka hos nån glömde bort namnen nu (a'

Sen skjutsade dom hem mig sen kom mamma hem med unghingstarna Hoppsan och Bailys som hon hämtat på betet hos pappa så nu är dom hemma igen! :)

Tänkte städa lite på mitt rum och fixa lite nu och senare sen ska min älskling komma! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0