Måndag

Igår åkte jag Emil och Linus upp till pappa samt deras hus och grejade lite. Sen på kvällen skulle dom självfallet fiska lite så då passade jag på att rida Kaktus som jag har uppe hos pappa och sen blev det att åka till Linus så han kunde hämta sina grejer sen åkte vi hem till mig, betalade hans räkningar och sedan gick och la oss. Hade lite sovmorgon idag så behövde inte gå upp fören halv 5 och skicka iväg Linus till jobbet. Sen gick jag och la mig igen för skulle egentligen in och röntga ryggen idag men ne tydligen inte. Mamma orka inte eller va de va så ah. Så tog moppen till stan istället och nu är jag strax framme i Hallsberg så är de dags för lite skola!
Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej, snälla snälla mejla mig!
Är så att jag är kaktus första ägare, köpte honom när han var bebis och vill gärna veta hur han har det och vart han finns, han e verkligen mitt allt så hör gärna av dig.
[email protected]

2013-10-04 @ 12:02:19
URL: http://nattstad.se/mkvarnstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0