Måndag

I Lördags kom Gus och Frida och hämtade mig, åkte till Hammar på fest. Fast dom åkte rätt så fort eftersom ingen av dom drack och blir ju lite tråkigt då, vilket var synd eftersom det var länge sen jag träffa min lilla Frida. Men jag stannade där med massa folk va väl mest med Jasmine hela kvällen där. Sen vidare till Runesson och festa. Sen kom Joppe och Nicklas och hämtade mig och körde hem mig på natten/ morgonen någon gång!
Igår körde jag hö hela dagen åt pappa. Sen tog jag en rök med Sanna på kvällen när vi va klara sen hem och sov.
Idag åkte mitt lilla hjärta (Hoppsan) till sitt nya hem, får verkligen hoppas att han får det bra där!
Sen har jag legat och degat framför tv:n och sen åkt och sladdat med Morgan lite ÖVERALLT hihi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0