Svar på frågorna

BÄSTA FILIP om Frågestund!!:
vad är så himla bra med mig? ;)
vad skulle du önska dig om du fick 3 önskningar? :D
Kraaaaam :)<3<3

Svar: 1. Du finns alltid där för mig, lyssnar och stöttar mig om det är något. En otroligt bra vän!
2. Svårt att säga.. Men typ bli rik, finna äkta kärlek, bo fint.
Kram! <3<3

    anonym om Frågestund!!:
vad har du för troser på dig just nu?
favorit ställning?
hur många har du haft sex med?
pullar du?
vad använder du för trosor?spets string ect...
tampong/binda?
när blev du av med oskulden?
bh storlek?
när pulla du första gången?
har du nån sexleksak?
skickat kort på dej själv i underkläder nån gång?
vad sover du i?
anal sex?
skulle du ha sex för pengar?
skulle du vilja ha sex med nån speciell just nu?
när hade du senast sex?

Svar: Orkar inte ens läsa frågorna. För personliga så om du nu är intresserad får du väl säga vem du är ist. 
         

Din zigge
om Frågestund!!:
ska vi ligga i helgen också?:*<3

 

Svar: Haha Zigge plutt, vi har ju aldrig legat :* <3
     

Casper
om Frågestund!!:
Vad tycker du om mig?(:

Svar: Otroligt bra vän! Finns alltid där för mig, as rolig och as bra! 

     

      amanda om Frågestund!!:
Vad är ditt drömyrke?
Vad är det bästa du vet?
Vad tycker du om mig? :*
<3<3

Svar: 1. Vet inte riktigt..
2. Hmm, vet inte riktigt?
3. Rolig, finns alltid om man behöver någon att prata med, as snäll.  Helt bäst helt enkelt ;* <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0