Glömmer dig aldrig Surprise

Nej nu tänkte jag snart träna lite på crosstrainern får väl bli 30-60min och sen en varm skön dusch sen ska jag försöka sova, borde ju va lättare när man är extra trött och har tränat innan och då borde jag ju kunna sova? Värt ett försök iallafall!

Alltså, har insett vilket grymt misstag jag gjorde den 24/7- 10..
Om jag varit LITE smart hade jag aldrig sålt min älskade ponny för någon kille som endå inte va värd det, skulle ha lånat ut honom eller nånting, men inte sålt honom. Tanken på de får mig att må ännu sämre, fäller tårar varje natt.. Saknaden är enorm, förut fans iallafall min fina lilla ponny ute i stallet och trösta mig, men inte längre.. Hur kunde jag va så jävla blåst så att jag valde bort honom för någon som absolut inte va värd det?
Ååh, det får mig bara att må ännu sämre, fyfan alltså..


Den finaste killen i hela världen är du.. Saknar dig Surprise!
Hoppas att du har det bra nu, hos dom nya.
Du kommer alltid finnas i mitt ♥
Bilder från 2009-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0