Godnatt!

Fick nått ryck förut så har precis tränat klart nu, jag som skulle duscha sen sova.. Men va riktigt skönt att träna, har inte gjort det på sjukt länge känns det som, så nu sitter jag och taggar dusch sen sova är sjukt trött, fast det är jag jämt.. Men tänkte försöka sova tidigt ikväll, innan 12 iallafall. Hoppas jag lyckas så att jag slipper sitta och halvsova på varenda lektion imorgon också..!

Minnena kommer alltid finnas kvar, stunderna med dig försöker jag fortf glömma.. Eller iallafall sluta tänka på, är så jobbigt att veta att allt är över och att ingenting någonsing kommer bli som förut. Men får väl va glad för att mitt liv äntligen börjat bli normalt igen, att jag kan somna runt 12 och slippa ligga och gråta i flera timmar innan jag kan sova istället för efter 3-4 varje natt.. Att slippa gråta sig till sömns pga någon jävla idiot som endå inte är värd det är faktiskt ganska skönt!  Och det bästa är att jag har insett det, varför va ledsen över någon som endå inte är värd det, varför va ledsen pga någon som behandlat än så illa..?
Bara att gå vidare för det kommer ju livet endå att göra.. Är så jävla glad för att jag har mina älskade vänner som alltid finns där för mig, dag som natt och stöttar, ni är guld värda. Det har betytt så grymt mycket och betyder förtf lika mycket för mig. Utan er skulle jag inte va här jag är idag, då skulle jag antagligen ligga några meter under marken...
Ni betyder allt för mig, ni vet vilka ni är! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0