Godnatt

Blev en prommenad runt Läggesta, mys och efter det blev det en låång och varm dusch!
Nu ligger jag i sängen och smsar lite med dom bästa och ska snart sova så, godnatt!

Slänger upp lite gamla bilder på mig och lite hästar vi ägt under min uppväxt, tog bara rid/ körbilder och någon enstaka annan bild. Fast det här är ju inte en bråkdel utav alla hästar vi ägt, haha!


Jag och min shettis valack Enok när jag va typ pytte liten..

Jag och mitt arab sto Suzsa som jag hade när jag va liten -2006?

Jag och vårat shettis sto Ballerina -2007

Jag och vårat shettis sto Mirella -2008

Jag och mitt shettis sto Chiquita för massor av år sen
Jag och min haflinger valack Surprise -2008?

Jag och våran shettis valack Tore -2008-2009?

Jag och våran shettis valack Bacardi -2008

Jag och våran älskade shettis valack Twan, fan så jag saknar honom. Lungt världens underbaraste häst har aldrig träffat någon så personlig och känslig häst som honom! -2008?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0