Ge mig sommar, ge mig värme.. NU

Prao idag börja vid 9tiden imorse och slutade vid 15tiden och då gick jag till Sjöängen och mötte mamma sen gick vi på utvecklingssamtal för mig.. Haha så kul, dom sitter bah och rabblar upp hur duktig jag är.. Jag gör typ inget? ;o 
Fick se mina omdömen också, såg riktigt bra ut får hoppas att jag får alla dom VG:n som dom kryssat i så blir jag skapligt nöjd iallafall, hihi!
Efter de drog vi och handla sen hem och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Men nu ska jag snart mysa mig ner i sängen och kolla på någon film jag laddat ner No Strings Attached bloggar mer sen när jag kollat på den. Puss

precis nytagen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0