God morgon

Har inte bloggat på ett tag så slänger upp lite nu..

I fredags var jag och älskling i stan åkte mest runt med Jonny, sen vid 12 kolla vi på fyverkerierna och efter det åkte vi hem till älskling.

Igår vaka vi vid 13 ungefär gjorde inte nått speciellt runt 16 åkte vi hem till mig och va här till 19 då vi börja gå in till stan sen kom Kemis och hämta upp oss. Efter det drog vi in till grillen och käka, sen gick vi till Robert tk och va där fram tills 00-01 nån gång och då ville dom till brändåsen så då åkte jag och älskling med Emil och Gus till bränåsen, och Nicklas och Ponta åkte med Robert. När vi kom dit så skulle folk köpa nått  att äta sen åkte vi hem. Somnade väl lite efter 5 nån gång tror ja. Och hade värsta konsita drömmen inatt så vakna kanske vid 10 eller nått fast har små sovit till 11-12 nån gång och nu väntar jag på att älskling ska vakna, fattar inte hur han jämt kan sova så länge?

Ahja, idag tror jag vi mest skulle va hemma och ta det lungt och kolla på nån film. :)

  

Så ser håret ut, inte världens bästa bilder men men..
Det är som lite oranga slingor i det, men det är ju dom som va jätte mörka förut.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0