The sound of your heart is all I remember from yesterday, what I'm looking for is someone else with ..

Skola idag, hade chill dag.. Har lekt lekar, käkat julbord och kollat film men då sov jag. Hihi!
Efter skolan käkade jag pizza med Matilda, Nicklas och Jesus. Och sen var jag och Matilda lite med Dennis och Zigge. Sen runt 18-19tiden fick jag och Amanda skjuts hem utav Zigge och sen har jag inte gjort så värst mycket. Varit med när Emil, Kim, Joppi och Jesper fixat bromsarna på duetten, varit ute hos hästarna och lite så.
Men nu blire duschen och sen sova, imorgon är det julavslutning så ska till kyrkan, få fika och betygen sen slutar vi runt 10, skönt men jullov fram tills den 10:onde sen.
Men vad ska man hitta på då tro?
Pusshej
Tänk om man kunde spola tillbaka tiden, hmm ungefär ett år tillbaka.
Till December förra året (2010) allt var så jävla bra då, va så grymt jävla lycklig.
Känslan som fanns inom mig då kommer aldrig mer komma tillbaka..
Kämpar och kämpar men kommer inte dit igen!
Vad gör jag för fel?
Jag behöver den där känslan.. Lycka, ge mig, bara en gång till..
Det är allt jag ber om, fml.


Bild på mig sen December förra året, saknar fan den hårfärgen och saknar mitt icke slitna låånga hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0