Tisdag

Idag började jag 11.30 så tog en rejäl sovmorgon, riktigt skönt! Slutade 15.20 och då blev det att åka hem och vara barnvakt åt lilla Tuva. Annars har jag inte gjort något speciellt, färgade mitt hår också!
Igår däremot var det en heldag i skolan, sen hem i denna äckelsnö. Blev att käka och lite så sen skulle Eskil och Nicklas komma på kaffe men dom körde i diket på våran grusväg, då vägen driver igen och jävlas. Så jag och Fredrik fick åka och roa oss skapligt länge med att försöka få upp dom haha! Men sen blev det iallafall kaffe och lite skitsnack med dom och därefter blev det att kolla film och sova! ❤️
Eskils fina avåkning!

Fika vi fick på första lektionen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0