Måndag

Igår gjorde jag inget speciellt direkt. Var ute och red Lina en sväng och sen på kvällen blev det att vara med Nicklas, Eskil, Diana och Emil. Blev även en rök med Sanna när vi gled runt! Kom hem runt 00 kanske och sen låg jag och kollade Pretty little liers till 4tiden ungefär då jag inte var ett dugg trött, var väl allt kaffe hehe.
Idag gick jag iallafall upp vid 12-13tiden och sen har jag mest fixat ute, pysslat om Ballerina lite, kollat serie och sedan druckit kaffe och åkt till Vretstorp och rökt med några tillsammans med Eskil. 
Och nu har jag precis nördat ännu mer Pretty little liers så är klar med första säsongen nu huhu!
Imorgon är även sista lovdagen så blir nog lite fix inför skolan osv då. Men måste säga att jag har haft ett underbart lov, otroligt givande. Har vilat ut mig ordentligt men ändå haft det super trevligt med mina underbara vänner däremellan! 
På nått sätt mår jag bättre nu än vad jag gjort på otroligt länge, har inte haft i stort sett några problem med min sömn. Känns som om hjärnan är mer avslappnad nu senaste veckorna, otroligt skönt! Hoppas det håller i sig även när skolan börjar.
Sweet Dreams

Min lilla hjälpreda som ville vara med och pyssla om Ballerina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0