Lördag

Igår blev det skola, hem och fixa sig sen in till stan till Sanna och börja dricka. Strax därpå kom Amanda och Jasmine och va med också. Sen efter ett tag körde Emil oss fyra till Hallsberg där det var lokalfest. Sen hämtade Emil oss igen på natten och då hoppade jag och Sanna av hos henne. Gick ner till Sundsgårn och pratade med några sedan gick jag till Linda där Linus var. Så pratade jag lite med honom och sedan mös vi ner oss i soffan och sov.
Idag gick vi upp runt 10-11 så kom Marcus och Kent och hämtade oss så åkte vi till Örebro och åt lite. Sedan mötte jag upp mamma där så handla vi lite och nu har jag typ nyss kommit hem så ligger i sängen.. Bara att tagga om tills ikväll, det är då fan att man ska tvingas supa för att himmelen ska bli blå..!!
Ikväll blir det iallafall Norrköping, skönt att slippa den här hålan och alla falska slampor som bor här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0