Om helgen

I Fredags blev det som sagt några groggar med Sanna, trevligt trevligt. Sedan blev det att sova med Linus.
I Lördags gjorde jag inget speciellt på dagen och sen på kvällen blev det grogg med Amanda och Jasmine, väldigt länge sen det bara var vi. Riktigt trevligt och sen på kvällen åkte vi på fest i Hammar.
I Söndags gjorde jag inte ett skit. Jag och Amanda låg som döda i soffan hela dagen haha!
Igår (Måndag) hade jag praktik fast då uppe på själva Ame, hemskt! Efter det åkte vi och fikade hos Fredriks föräldrar sen hem och tog det lugnt.
Idag hade jag och Sanna praktik på Ame-tvätten igen 8-13.30 och efter det lekte jag och Sanna lite tills min buss kom. Efter det har jag inte gjort något vettigt, känns som om huvudet ska sprängas vilken sekund som helst.. Usch!
Hoppas på att det blir bättre för imorgon är det dags för Brandutbildning igen!
Jag och Sanna i Fredags.

Jag, Jasmine och Amanda i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0